03-02-2019 14:41 via ttnieuws.nl

TOGB 1 start met 7-3 overwinning tegen SKF 2

Op zaterdag 2 februari startte de voorjaarscompetitie 2019 in de sfeervolle ‘Den Opper’ bij de tafeltennis vereniging TOGB. Na het kampioenschap van vorig jaar speelt het eerste senioren team nu in de tweede divisie. De kampioenen Milo de Boer, Leroy Heemskerk en de nieuwe aanwinst Clemens Bonner namen het op tegen SKF 2.   In de opening wedstrijd ging Leroy er gelijk vol in en met de mooiste topspinballen won hij de eerste game met 11-5. Daarna wist Ricco Gerritsen de
Lees meer »