‘Brian Brobbey is veel beter dan Memphis Depay’
Ronald Waterreus heeft de loftrompet gestoken over Brian Brobbey. De spits van het Nederlands elftal wist afgelopen zaterdag uit te pakken door twee doelpunten voor zijn rekening te nemen tegen Zweden.
In zijn column voor De Limburger schrijft hij er het volgende over: “Ik ben dol op Brobbey”, begint hij zijn column voor De Limburger. “En dat zeg ik niet alleen omdat hij zaterdag een van de uitblinkers was namens Oranje. Het zit ‘m in dat indrukwekkend sterke lijf, waarme
Lees meer »