Groningen-doelman Vaessen hekelt arbitrage: 'Ik moet daar beschermd worden'
FC Groningen-doelman Etienne Vaessen ging zaterdagavond met zijn ploeg met 2-3 onderuit tegen Excelsior. In gesprek met ESPN wijst de goalie na afloop naar de arbitrage, want hij vindt dat het eerste doelpunt van de bezoekers niet had mogen tellen. Ook hekelt Vaessen de manier waarop Groningen een 2-3 nederlaag leed in eigen huis.
Lees meer »