20 jaar cel voor vrouw die echtgenoot vergiftigde - De Stentor
20 jaar cel voor vrouw die echtgenoot vergiftigde
De Stentor
LEEUWARDEN - Ada S., de vrouw uit Vortum-Mullem (gemeente Boxmeer) die één van haar mannen heeft vergiftigd, is door de rechtbank veroordeeld tot een gevangenisstraf van 20 jaar. De rechtbank in Leeuwarden deed donderdag uitspraak in haar zaak ...
en meer »
Lees meer »