22-06-2026 16:15 via velsen.nieuws.nl

Harddraverij en ringsteken Beverwijk afgelast: “Het is een drama”

BEVERWIJK - De Beverwijkse harddraverij gaat donderdag
definitief niet door. Het wordt die dag 32 graden en dat is te warm voor
bezoekers en paarden. “Het is onverantwoord om door te laten gaan”, laat de
gemeente zojuist weten. Ook het ringsteken op woensdagavond gaat niet door. (bron: IJmond360) “D...
Lees meer »