20-06-2026 19:02 via oost.nl

Marliek Oginks aspergebedrijf groeit, maar: 'Het moet wel gemoedelijk blijven'

Het loopt alweer bijna ten einde: het aspergeseizoen. Tijd om op adem te komen voor vader Herman en dochter Marliek Ogink in Raalte. Want het voorjaar is een drukke periode om het witte goud te oogsten en te verkopen. Ook al omdat het product zo weersafhankelijk is.
Lees meer »