27-06-2026 10:25 via oost.nl

Bovenverdieping woonzorgcentrum geëvacueerd door extreme hitte

Een aantal bewoners van woonzorgcentrum De Hartkamp in Raalte is vanwege de hitte uit hun kamers gehaald. De brandweer haalde acht ouderen van de bovenverdieping.
Lees meer »