Dronken bestuurder bijt agent in been na mislukte vluchtpoging
Een 33-jarige man uit Bergen op Zoom heeft het donderdagavond flink bont gemaakt toen hij werd staande gehouden op de Gagelboslaan in Bergen op Zoom. De man bleek beschonken achter het stuur te zitten. Na een blaastest gooide hij de kont tegen de krib en ging hij in verzet tegen agenten. Daarbij beet hij een agent in zijn been.Donderdagavond rond elf uur krijgen de hulpdiensten een melding dat er een man op de bestuurdersstoel van zijn auto zou zitten te slapen, of mogelijk bewusteloos zou zijn.
Lees meer »