Hulpdiensten rukken uit voor CO-Melder bij een woning (update)
Groningen – Een brandweerman van de Stadse brandweer zal zaterdagmiddag vreemd opgekeken hebben toen er uitgerukt moest worden naar zijn eigen woning. In de woning aan de Rabenhauptstraat werd een piepende rook-/koolmonoxidemelder gehoord.
De melding kwam rond 17.30 uur binnen bij de hulpdiensten. Buurtbewoners hoorden het alarmsignaal en hebben daarop de hulpdiensten gebeld. Daarop kwam een tankautospuit van de kazerne aan de Sontweg naar de locatie. Omstanders vertelden dat in de betreff
Lees meer »