22-01-2025 06:28 via omroepflevoland.nl

Swifterbant - Voormalig dorpshuis Swifterbant vaak besmeurd en vervuild, daders onvindbaar

Afval, poep, etensresten en overlast: al geruime tijd hebben de gebruikers van het voormalig dorpshuis De Steiger in Swifterbant hier last van. Wie de verantwoordelijken zijn is niet duidelijk. De gebruikers balen ervan en ook Dorpsbelangen maakt zich zorgen.In het dorp is de verloedering van het gebouw het gesprek van de dag. "Niet fraai, nee. Een beetje smerig", zegt een man. "Die hele bekladding is natuurlijk schandalig", vult een andere man hem aan. Op Facebook gaat een foto rond waarop de d
Lees meer »