24-06-2026 09:27 via omroepflevoland.nl

Flevoland - Openbaar vervoer rijdt weer na staking tegen bezuinigingsplannen

Het openbaar vervoer is woensdag in de loop van de ochtend weer opgestart na een staking tegen bezuinigingen op sociale zekerheid. Reizigers moesten woensdagochtend nog wel rekening houden met vertraging en uitval.De staking, op initiatief van vakbond FNV, begon om 4.00 uur. In onze provincie reden er geen treinen op de Flevolijn en Hanzelijn. Ook buschauffeurs deden mee, waardoor vervoerders EBS, Keolis en QBuzz aangaven dat reizigers rekening moesten houden met uitval.De actie werd vrijdag aan
Lees meer »