Flevoland - Openbaar vervoer begint weer te rijden na staking, mogelijk nog wel vertraging en uitval
Het openbaar vervoer rijdt woensdagochtend vanaf 9.00 uur weer na een staking tegen bezuinigingen op sociale zekerheid. Reizigers moeten nog wel rekening houden met vertraging en uitval, zeggen de vervoerders.De staking, op initiatief van vakbond FNV, begon om 4.00 uur. In onze provincie reden er geen treinen op de Flevolijn en Hanzelijn. Ook buschauffeurs deden mee, waardoor vervoerders EBS, Keolis en QBuzz aangaven dat reizigers rekening moesten houden met uitval.De actie werd vrijdag aangekon
Lees meer »