Ze doet het! Máxima met kostbare Stuart-diamant aan tafel bij Queen
Liefhebbers van koninklijke juwelen keken er al maanden verlekkerd naar uit en niet voor niets: koningin Máxima schoof vanavond met de Stuart-diamant op haar gelijknamige diadeem aan bij het staatsbanket op Buckingham Palace. Het statige diner vormt het einde van de eerste dag van het staatsbezoek dat koning Willem-Alexander in gezelschap van Máxima aan het Verenigd Koninkrijk brengt.
Lees meer »