30-08-2018 08:43 via gelderlander.nl

Verdacht pakketje op legerbasis was nepbom van Alberto Stegeman

Programmamaker Alberto Stegeman heeft vorige week in de eetzaal van legerplaats Oldebroek een nepbom achtergelaten. Er werd groot alarm geslagen en de Explosieven Opruimingsdienst moest in actie komen. Stegeman wilde met zijn actie aantonen dat de beveiliging niet deugt.
Lees meer »