02-08-2017 22:55
via
gelderlander.nl
Veltman: 'We geven vanuit het niets nog die 2-2 weg'
Ajax speelt dit seizoen niet in de Champions League. ,,Dat was ons doel en dat kunnen we nu helaas vergeten. Dat is ontzettend balen," zegt aanvoerder Joël Veltman.
Lees meer »