02-08-2017 22:55 via gelderlander.nl

Veltman: 'We geven vanuit het niets nog die 2-2 weg'

Ajax speelt dit seizoen niet in de Champions League. ,,Dat was ons doel en dat kunnen we nu helaas vergeten. Dat is ontzettend balen," zegt aanvoerder Joël Veltman. 
Lees meer »