Sjarapova raakt opnieuw geblesseerd
De rentree van Maria Sjarapova is van korte duur geweest. De dertigjarige Russin meldde zich vandaag vanwege een blessure aan haar linkerarm af voor de ontmoeting met Lesia Tsoerenko uit Oekraïne in de tweede ronde van het WTA-toernooi in Stanford. Sjarapova had deze week op het Amerikaanse hardcourttoernooi haar rentree gemaakt na een dijbeenblessure.
Lees meer »