02-08-2017 20:58 via gelderlander.nl

Primeur: wetenschappers ontdoen embryo van erfelijke ziekte

Amerikaanse wetenschappers zijn er voor het eerst in geslaagd om een menselijke embryo te ontdoen van een erfelijke ziekte. Met een zogeheten 'knip-en-plak-techniek' werd bij een speciaal gekweekte embryo een erfelijke hartaandoening ongedaan gemaakt.
Lees meer »