16-02-2018 03:59 via gelderlander.nl

'Nederlandse minister naar herdenking Armeense genocide'

Een Nederlandse minister of staatssecretaris moet in april in Armenië aanwezig zijn bij de herdenking van de Armeense genocide van een eeuw geleden. Daarna moet elke vijf jaar een bewindsman naar de herdenking.
Lees meer »