22-06-2017 21:25 via gelderlander.nl

Máxima en Willem-Alexander openen voetbalclinic in Milaan

Op staatsbezoek in Italië was er vanavond heel even tijd voor sport voor het koningspaar, met een voetbalclinic van oud-internationals en de aanwezigheid van Giro-winnaar Tom Dumoulin op een handelsdiner. En daar doe je Willem-Alexander een immens plezier mee.
Lees meer »