16-02-2018 08:03 via gelderlander.nl

Milieuactivisten bezetten boorplatform: we blijven zolang het nodig is

Vier Greenpeace-activisten hebben in hangende tentjes de nacht doorgebracht op een boorplatform in de Noordzee. ,,We blijven hier zolang het nodig is", zegt Faiza Oulahsen van de milieuorganisatie. Zij zit op een zeilboot in de buurt van het platform.
Lees meer »