15-02-2018 20:50 via gelderlander.nl

Liam Gallagher (Oasis) over broer: hij is erger dan Donald Trump

De gebroeders Gallagher van de voormalige Britpop-band Oasis liggen weer eens met elkaar overhoop. Deze keer noemde Liam zijn broer Noel 'erger dan Donald Trump en Kim-Jong fucking Tung, of hoe hij ook heet'.
Lees meer »