13-12-2017 16:12 via gelderlander.nl

Installatiesector blij met oproep voor ban gasgestookte cv-ketel

De installatiesector is blij met de oproep van CDA en D66 om de gasgestookte cv-ketel in de ban te doen. Dat is beter voor het klimaat, voor Groningen en voor de portemonnee, menen beide partijen. Er moet echter nog wel wat werk verzet worden voordat dat kan.
Lees meer »