16-12-2018 15:27 via gelderlander.nl

Handbalsters pakken EK-brons na zege op Roemenië

De Nederlandse handbalsters hebben brons gewonnen op het EK. De ploeg van bondscoach Helle Thomsen was in het sportpaleis van Bercy met 20-24 sterker dan de Roemeense vrouwen.
Lees meer »