16-12-2018 15:27
via
gelderlander.nl
Handbalsters pakken EK-brons na zege op Roemenië
De Nederlandse handbalsters hebben brons gewonnen op het EK. De ploeg van bondscoach Helle Thomsen was in het sportpaleis van Bercy met 20-24 sterker dan de Roemeense vrouwen.
Lees meer »