Handbalsters na zege op Tsjechië naar halve finale WK
De Nederlandse handbalsters zijn verzekerd van een plaats in de halve finale op het WK in Duitsland. Het team van bondscoach Helle Thomsen won de kwartfinale tegen een stug Tsjechië met 30-26. Lois Abbingh schitterde voor Oranje met liefst veertien treffers.
Lees meer »