16-02-2018 05:35
via
gelderlander.nl
Eerste olympische sporters getroffen door norovirus
Bij de Olympische Spelen in Pyeongchang zijn voor het eerst ook sporters getroffen door het besmettelijke norovirus. Het gaat om twee Zwitserse freestyleskiërs.
Lees meer »