24-11-2018 03:00 via gelderlander.nl

‘Dividenddebacle was voor Mark én mij een teleurstelling’

Stuurde hij nu wel of niet een sms’je dat een bom legde onder de afschaffing van de dividendbelasting? Unilever-baas Paul Polman over de verhuizing die niet doorging.
Lees meer »