06-08-2017 22:18 via gelderlander.nl

Dekker: Dit is wat wij hebben verdiend

De Oranjevrouwen zijn het erover eens dat ze de Europese titel ook echt hebben verdiend. Volgens verdedigster Anouk Dekker voelde het team zich steeds beter worden gedurende het toernooi. ,,Eigenlijk elke wedstrijd een beetje meer. Ik ben zo ongelofelijk trots.” 
Lees meer »