24-01-2025 19:51 via gelderlander.nl

De griepepidemie komt eraan, maar heeft ook voordelen

In mijn directe omgeving worden ze er weleens moe van, dat ik wat erg is, niet meteen héél erg vind. Ik heb het niet over dood en rampen, nee, het erge dat bij het gewone dagelijks leven hoort.
Lees meer »