08-11-2017 12:00
via
gelderlander.nl
Belgen: Catalonië is niet ons probleem
Catalonië is geen Belgisch, maar een Spaans probleem. Het is aan Madrid dat op te lossen. Wat er met de afgezette minister-president Puigdemont moet gebeuren is aan de Belgische en Spaanse Justitie.
Lees meer »