08-11-2017 12:00 via gelderlander.nl

Belgen: Catalonië is niet ons probleem

Catalonië is geen Belgisch, maar een Spaans probleem. Het is aan Madrid dat op te lossen. Wat er met de afgezette minister-president Puigdemont moet gebeuren is aan de Belgische en Spaanse Justitie. 
Lees meer »