02-08-2017 22:51 via gelderlander.nl

Atlético verslaat Liverpool en wint toernooi in München

Atlético Madrid heeft het toernooi om de Audi Cup in München gewonnen. De Spaanse ploeg van trainer Diego Simeone versloeg Liverpool vandaag in de finale via strafschoppen (5-4). De wedstrijd over negentig minuten was in 1-1 geëindigd.
Lees meer »