Diepenbroek wordt ontspanningscentrum - Het Nieuwsblad
Diepenbroek wordt ontspanningscentrum
Het Nieuwsblad
OPWIJK - Een kinesist en een informaticus willen op de verlaten terreinen van Diepenbroek een nieuwe tennisclub uit de grond stampen, maar ze willen er ook een recreatiecentrum van maken. 'Ook petanquespelers, lopers, wandelaars en fietsers zijn ...
Lees meer »