20-06-2026 18:00 via omroepbrabant.nl

Stef (31) woont in Texas, maar voelt zich nu meer Brabander dan ooit

"Ongelofelijk wat hier nu gebeurt", zegt een dolenthousiaste en bezwete Stef van de Vijver (31) uit Budel. Hij woont nu bijna twee jaar in Houston, Texas en niet eerder voelde hij zich zo trots op ons kikkerlandje als nu. Zaterdag speelt Nederland in Texas op het WK tegen Zweden. Die wedstrijd wordt traditioneel voorafgegaan met een oranjemars richting het stadion. Daarin loopt ook onze trotse man uit Budel.
Stef was ook bij de eerste wedstrijd van Nederland. Die was ook in Texas, maar dan
Lees meer »