25-06-2026 20:30 via omroepbrabant.nl

Peperduur kinderbad De Splinter na een jaar weer open: 'Leuk, leuk, leuk!’

Een jaar bleef het kinderzwembad dicht, maar sinds woensdag kan er eindelijk weer met water gespeeld worden in het kinderzwembad en de waterspeeltuin van De Splinter. Dit is het peperdure bad van de gemeente Eindhoven waar 1,1 miljoen euro voor is betaald. De coating liet los en daarna bleef het bad door de herstelwerkzaamheden een jaar dicht. Eindelijk weer lachende gezichtjes in het water van het populaire speelpark De Splinter. “Leuk, leuk, leuk, leuk, leuk, leuk”, geeft Adam
Lees meer »