Camera's tegen jongerenoverlast in Boxtel: 'Iedere avond raak'
Buurtbewoners rondom het Reginahof in Boxtel reageren wisselend op het cameratoezicht dat de gemeente vanaf maandag invoert bij gemeenschapshuis De Walnoot. Sommige bewoners zijn blij dat er iets gebeurt tegen de overlast van groepen jongeren. Anderen zeggen nauwelijks iets te merken van problemen in de buurt.De gemeente kondigde donderdag aan dat er tot 1 september camera’s komen te hangen rondom het gemeenschapshuis. Dat gebeurt vanwege aanhoudende overlast van jongeren in de buurt.
Een
Lees meer »