02-05-2025 08:53 via tweakers.net

Nieuwe Microsoft-accounts worden standaard wachtwoordloos

Microsoft gaat nieuwe accounts voortaan standaard vragen om wachtwoordloze inlogmethoden te gebruiken, zoals passkeys. Het bedrijf wil daarmee afstappen van 'minder veilige' wachtwoorden. Microsoft kwam eerder dit jaar al met een nieuw inlogscherm, dat beter werkt met die inlogopties.
Lees meer »