Meer ontslagen bij Bungie
De game-industrie blijft vrolijk doorgaan met het wegbezuinigen van banen en dit keer is Bungie aan de beurt. De studio achter Halo en Destiny heeft opnieuw een flinke ontslagronde aangekondigd. Hoeveel medewerkers precies hun bureau mogen leegruimen is nog niet officieel bevestigd, maar duidelijk is dat het om een stevige reorganisatie gaat.
Lees meer »