22-06-2026 06:03 via crypto-insiders.nl

Iran verlaat overleg na dreigingen vanuit Amerika

Iran heeft het overleg in Zwitserland verlaten uit protest tegen dreigingen vanuit Amerika. Volgens Iraanse staatsmedia stapte de delegatie op nadat president Donald Trump opnieuw dreigde met actie tegen Iran.
Teheran noemt de dreigingen een schending van de afspraken die op 18 juni zijn gemaakt. Die afspraken moesten juist voorkomen dat partijen geweld of dreiging gebruiken.
Tip: Ontvang het belangrijkste cryptonieuws als eerste via de gratis Crypto Insiders app.
In het kortIran heeft het overl
Lees meer »