23-06-2026 19:01 via crypto-insiders.nl

Beurs New York en OKX brengen samen aandelen naar crypto

De eigenaar van de beurs van New York duikt dieper de cryptowereld in.
De Intercontinental Exchange, beter bekend als ICE, start samen met cryptobeurs OKX een gezamenlijke onderneming om traditionele financiële markten en crypto dichter bij elkaar te brengen.
De leiding komt niet alleen in handen van ICE maar opvallend ook van Andrew Cuomo, de voormalige gouverneur van New York.
Duizenden crypto-investeerders krijgen ons nieuws als eerste via WhatsApp. Gratis aanmelden.
In het kortICE,
Lees meer »