VS-Iran: Waarom zou het deze keer anders zijn?
In de nieuwsbrief van de organisatie ‘Israël en de Bijbel’ stelt men deze vraag: VS-Iran: Waarom zou het deze keer anders zijn? Die vraag hangt boven de nieuwe onderhandelingen tussen de Verenigde Staten en Iran in Zwitserland. Het gaat om een akkoord over het Iraanse nucleaire programma, het opheffen van sancties en mogelijke herstelbetalingen aan Iran.Israël zit niet aan tafel, maar staat wel midden in het conflict met Iran. Premier Netanyahu waarschuwt al jaren voor het
Lees meer »