Ombudsman: Toch mee in het defilé
Dit jaar wil Frans* graag meedoen aan het jaarlijkse defilé voor de koning. Niet langs de kant staan, maar zelf mee door de stad gaan. Dat lukt niet zomaar. Frans loopt niet meer goed. Daarom wil hij graag meerijden in een voertuig. Zo kan hij toch onderdeel zijn van deze dag.
Lees meer »