'Minister Wiersma, schrijf dan liever niks'
'Nu zitten we met ons bedrijf al vijf en een half jaar op slot omdat we PAS-melder zijn en nu mogen we nog drie jaar langer wachten van de minister! Als je niets meer te melden hebt, schrijf dan liever niks.' Ziehier de ongezouten mening van een vergaderboer op de brief die minister Femke Marije Wiersma deze week schreef over de PAS-melders.
Lees meer »