24-06-2026 11:25 via verzekeringsnieuws.nl

In Amerika is dividend per kwartaal usance, gaat Aegon volgen? 

De Nederlandse verzekeraar verandert steeds meer in een echt Amerikaans bedrijf. Dat zou een hogere waardering op de beurs opleveren. Nu de dividenduitkering nog.
Lees meer »