22-06-2026 06:30 via telecompaper.com

Afgelopen week in telecom: VivaTech benadrukt Europese digitale soevereiniteit; Fox neemt Roku over

De jaarlijkse VivaTech-top in Parijs vierde zijn tienjarig bestaan, met Orange als een van de bedrijven die de nieuwste start-upinnovaties in Europa belichtten. Samenvallend met de G7-top in Frankrijk was er onvermijdelijk veel aandacht voor digitale soevereiniteit, waarbij Frankrijk en Duitsland opriepen tot een eenduidige visie op het concept...
Lees meer »