19-06-2026 15:00 via nieuws.klm.com

KLM-monteurs in training bij de Koninklijke Luchtmacht

KLM en Defensie kondigen dit vandaag gezamenlijk aan tijdens een bijeenkomst op Schiphol-Oost. De verkenning is een onderdeel van de verdere uitwerking van het convenant voor strategische samenwerking dat ongeveer een jaar geleden werd ondertekend door Marjan Rintel, CEO KLM en Gijs Tuinman, destijds staatssecretaris van Defensie.   Vanuit KLM was er veel animo voor de training bij Defensie. Mathieu Essenberg, EVP KLM Engineering & Maint
Lees meer »