Elke orgie kent een einde
Gisteren schreef ik (onder meer) het volgende:LLM’s zijn wel een blijvertje, tenzij de pricing door het dak gaat. Wat nog een uitdaging zal zijn om te vermijden want op dit moment zijn LLM’s zwaar verliesgevend en dat kan natuurlijk niet zo door blijven gaan.
En het toeval wil dat mijn favoriete HR-tech fanboy ongeveer gelijktijdig een bericht op LinkedIn plaatste waarin hij de belangrijkste reden van verliesgevende LLM’s prachtig zichtbaar maakte, via een tweet (x-eet?) van Se
Lees meer »