Tesla reageert op dodelijke horrorcrash: 'Gaspedaal was volledig ingetrapt'
Een Tesla Model 3 reed afgelopen week met hoge snelheid dwars door een woonhuis in Katy, Texas. De 76-jarige bewoonster van het huis kwam daarbij om het leven. De bestuurder zei na het ongeluk dat hij reed met de autopilot-functie van de Tesla. Het is niet de eerste keer dat het misgaat met een Tesla, vertelt verslaggever Max van den Broek.
Lees meer »