Stelling: Nieuw regeringsvliegtuig is geldverspilling
Het kabinet-Jetten staat op het punt miljoenen uit te geven aan een nieuw regeringsvliegtuig, omdat KLM stopt met de Boeing 737-vloot en overschakelt op Airbussen. Dat melden Haagse bronnen aan deze krant. Het huidige regeringsvliegtuig is nog geen tien jaar oud. De Stelling van de Dag luidt: Nieuw regeringsvliegtuig is geldverspilling.
Lees meer »