Keir Starmer stapt op als premier van Groot-Brittannië, Andy Burnham stelt zich kandidaat
De Britse premier Keir Starmer heeft zojuist bekend gemaakt na twee jaar op te stappen als voorman van de Labourpartij, en dus ook als minister-president. De afzwaaiende burgemeester van Manchester Andy Burnham heeft op X vermeld zich te kandideren om Starmer op te volgen als Britse premier.
Lees meer »