23-06-2026 17:09 via newslocker.com

Froukje de Both vindt stoppen ochtendshow ontzettend jammer

Froukje de Both vindt het „ontzettend jammer” dat de ochtendshow die ze samen met Gordon op Radio 10 maakte, gaat stoppen. „Niet alles heb je zelf in de hand en soms lopen dingen anders dan je had gehoopt”, schrijft de actrice en presentatrice op Instagram.
Lees meer »