28-06-2026 08:02 via newslocker.com

Amsterdamse ambtenaren dol op vlees: ‘Heel hypocriet!’

In Amsterdam is er sinds kort een verbod op vleesreclame en bewoners moeten in de toekomst 60 procent plantaardig eten, maar op het stadhuis geven de bestuurders en ambtenaren niet het goede voorbeeld. “Heel hypocriet”, zegt verslaggever Marijn Schrijver (De Telegraaf) in podcast Politiek aan de Amstel met Nicolai Brannan (AT5) en David Hielkema (Het Parool).
Lees meer »